Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Да обобщя,какво стана до сега.На клеми 85 и идва нормален плюс,но не така стоят нещата с 86 на релетата.Просто си играе минуса ориенталски танци и от там е придърпването.Прекарах на компа и допълнителна маса,но нищо свястно не излезе.До сега само куплунга му не съм отварялСъмнява ме да е от компа,защото го смених и все тая.Импулсния датчик също.Някъде или има късо или клема се ебава.При палене релетата пощуряват и салютите са страшни.Днеска ще отворя и клемореда на компа.Релетата също ги изчовърках.Здрави са.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #77
      След доста човъркане и с помощта,както се вижда от темата , на много отзивчиви капацитети,се установи,че компа се е скапал,а и някои други неща.Пиша,защото ми дойдоха някои еретични мисли в главата,а не получих опровержение нито от менюалите,нито от разчарковането на парното ми.
      Та накратко:
      Питането ми е следното:
      Имат ли нашите кранче на радиатора или нямат!Аз,колкото и да се старах, не открих такова!
      Втория ми въпрос ще го задам след компетентен отговор и тогава ,всички,които са на газ ще напърчат Уши!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #78
        Мисля, че има под кората едно кранче
        Attached Files
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #79
          Не мисли,а се увери!Нали имаш достатъчно скраб!Щот ако още малко разглобя моята,Джорди .вместо да пали барбекьото,ще слага гащирезона и ще идва с групата при мене!
          Все си мисля .че няма кранче,а само клапа,а това променя коренно нещата!
          Хайде,дерзайте и останалите!Раздела е на всички ни!!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
            Мисля, че има под кората едно кранче
            Хмммм, бих казал, че това не е никакво кранче, а просто пробка за обезвъздушаване. Първият (малък кръг) не може да има кранче, както и голямият няма.
            Даже не бих казал, а е ПРОБКА ЗА ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ
            Last edited by Stranger65; d.m.y г., 22:49. Основание: УТОЧ

            Comment


            • #81
              Имат,нещо подобно на кранче. На входната тръба на парното до акомулатора има едно електромоторче с променливо напрежение, нарежението се променя спрямо положението на врътката вътре в таблото. Друго "кранче" освен това няма.
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                Имат,нещо подобно на кранче. На входната тръба на парното до акомулатора има едно електромоторче с променливо напрежение, нарежението се променя спрямо положението на врътката вътре в таблото. Друго "кранче" освен това няма.
                Tи си с климатик обаче

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                  Tи си с климатик обаче
                  Не мисля,че има разлика. Верно нямам ги тея тръби като в на Крис снимката ама.... едва ли е нешо различно.
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                    Не мисля,че има разлика. Верно нямам ги тея тръби като в на Крис снимката ама.... едва ли е нешо различно.
                    На снимката пак е с клима
                    33-те без климатик нямат такава пробка,а и кранчета не съм виждал
                    33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

                    Comment


                    • #85
                      Ето и въпросното електромоторче.
                      Attached Files
                      Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 17:44.
                      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от rasho 33 imola Покажи съобщение
                        На снимката пак е с клима
                        33-те без климатик нямат такава пробка,а и кранчета не съм виждал
                        Toчно!

                        Comment


                        • #87
                          Добре де а като нямат такава пробка и моторче с променливо напрежение как става прехода от топло към студено

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
                            Добре де а като нямат такава пробка и моторче с променливо напрежение как става прехода от топло към студено
                            С механична клапа за въздуха

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Втория ми въпрос ще го задам след компетентен отговор и тогава ,всички,които са на газ ще напърчат Уши!
                              сега ще питаш що на газ върви повече
                              точка

                              Comment


                              • #90
                                Колев,бих ти казал нещо повече,ама модераторите хем ще го изтрият,хем ще ме накажат.Разбрал си гадино проблема.
                                От цялата каша,само Странгер усети проблема.
                                Колеги,не четете подписите.
                                Моята няма нито електромоторчета нито кранчета.Има само една клапа.
                                Извода какъв е!?
                                Нямаме нужда от парарелен кръг на изпарителя с парното,а трябва да го направиме последователен.Така хем ще имаме парно-хем и изпарителя ще е на 6!
                                Колев,сега върви и на бензин и на газ страхотно,но смених цялата схема.Как на скайпа,щото тука ще ни обругаят!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X